Jääkiekkokaukalon kolmas joukkue

Oulun Jääkiekkotuomarit on vakavarainen yhdistys, joka tarjoaa seuroille ja joukkueille ammattitaitoisia osaajia kaikille sarjatasoille. Jäsenemme sitoutuvat pitkäaikaiseen harrastukseen ja erotuomarikerho huolehtii vuosittaisesta koulutuksesta. Se tarjoaa tuomareille ja toimitsijoille nousevan urapolun, jossa eteneminen lähtee osaajan itsensä halusta kasvaa.

Yhdistys saavutti vuonna 2021 kunnioitettavan 70 vuoden iän. Jäseniä kerhossa on noin 160 ja kerho pyrkii aktiivisesti kasvamaan ja varmistaa jäsentensä osaamista jatkuvalla koulutuksella. Pohjoisen Suomen suurimpana kerhona OJT tukee pienempiä erotuomarikerhoja tarjoamalla niissä viheltäville tuomareille koulutusturnauksia.

OJT:n hallitus 2023-2024

Kari Kouva, PJ (puheenjohtaja ät oulunjaakiekkotuomarit.fi)
Timo Kivimäki, varapuheenjohtaja
Fanni Niemelä, sihteeri
Anu Karppinen, rahastonhoitaja
Lasse Mehtälä
Perttu Hämäläinen

Varajäsenet:
Mikko Mäenpää
Susanna Vehkaperä

Yhdistyksen toiminnanjohtaja

Johanna Tauriainen
nimeaja (ät) oulunjaakiekkotuomarit.fi
050-5055 625

Toiminnanjohtajan työnkuvaan kuuluu tuomareiden ja toimitsijoiden koulutus ja nimeäminen otteluihin, yhdistyksen taloudenhoito sekä arjen toiminnan koordinointi.